Tietoa meistä

Vaalan Karhu on urheilun yleisseura. Seura on perustettu nimellä Vaalan Jylhä vuonna 1948. Vuodesta 1956 seura on toiminut nimellä Voimistelu-ja Urheiluseura Vaalan Karhu ry. Toimintaa on keskiviikkoisin keväästä syksyyn järjestettävät viikottaiset Vaala-rastit, talviset hopeasompahiihdot nuorille, nappulakilpailut, yleisurheilukoulu ja siihen liittyvät kilpailut ja sisäliikunnan osalta lentopallon, sulkapallon ja sählyn salivuorot. Sunnutaisin järjestetään perinteinen Vaalan Karhun bingo.

Yhteystiedot:

Vaalan Karhu ry Y-tunnus: 0190026-2

Tilinumero: FI45 5760 9620 0327 22

Vuoden 2023 toimintaa

Urheiluseura Vaalan Karhu ry:n toiminta tapahtuu vuonna 2023 edelleen seuraavissa jaostoissa: suunnistusjaosto, hiihto-, yleisurheilu-, kuntoliikunta ja lentopallojaosto ja bingo.

Toimintaa on keskiviikkoisin keväästä syksyyn järjestettävät viikottaiset suunnistuksen Vaala-rastit, talviset hopeasompahiihdot sarjahiihtoina nuorille hiihtäjille 4 vuotiasta alkaen, nappulakilpailut, yleisurheilukoulu ja siihen liittyvät kilpailut ja sisäliikunnan osalta mm. lentopallon ja sulkapallon salivuorot. Seuran salivuorot ovat maksuttomia.

Vaalan Karhu järjestää kaikenikäisille tarkoitetun bingon joka sunnuntai klo 17  Urheilutalolla .  Marraskuussa ja joulukuussa bingo on pelattu kinkkubingona. Vuonna 2023 jäsenet saavat pelata bingoa jäsenmaksuaan vastaavalla summalla.

Vuoden aikana järjestetään lisäksi erilaisia kilpailuja ja tapahtumia ja osallistutaan myös muiden järjestämiin tapahtumiin. Seuran toiminta rahoitetaan omalla varainhankinnalla (mm. varainhankinta-aktiviteeteilla ja bingotoiminnalla) ja eri tapahtumiin saatavilla sponsorituilla ja jäsenmaksuilla.

Urheiluseura Vaalan Karhu ry :n jäsenmaksun suuruus vuodelle 2023 on edelleen 10 €/henkilö tai 15 €/perhe (vanhemmat ja alle 18- vuotiaat lapset). Jäsenmaksu maksetaan tilille: Kainuun OP FI45 5760 9620 0327 22. Tapahtumiin osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä, mutta seuran toiminnan tukemiseksi toimintaan osallistuvien toivotaan liittyvän jäseniksi.

Maksutositteeseen on merkittävä maksajan nimi ja se, että kyseessä on jäsenmaksu. Myös perheenjäsenten nimet ja lasten syntymävuodet ilmoitetaan laskua maksettaessa tiedonantoja- sarakkeessa. Uudet jäsenet ilmoittakaa myös osoitetietonne.

Vaalan Karhulla on oma seura-asu. Tiettyjä kokoja asua on saatavissa heti ja tarvittaessa tilataan lisää kiinnostuneille. Puvun hinta on tällä hetkellä 103 € (67 € takki ja 37 € housut). Suunnistajilla on myös oma vastaavan näköinen asunsa.

VAALAN KARHU ry:n toiminnasta vastaavat vuonna 2023 seuraavat toimihenkilöt:

Puheenjohtaja Juha Airaksinen

Sihteeri Raija Müller

TOIMIVAT JAOSTOT                                                   PUHEENJOHTAJAT

Hiihtojaosto                                                              Pekka Hyyryläinen

Lentopallojaosto                                                      Raija Müller

Suunnistusjaosto                                                     Ilpo Seppänen

Yleisurheilujaosto                                                    Juha Airaksinen

Lämmittelyasu/hiihtoasu Vaalan Karhun väreihin

Olemme tilanneet hiihdon lämmittelyasuja Vaalan Karhun väreillä. Asu sopii myös varsinaiseksi hiihtoasuksi suunnuntaihiihtajälle. Asut ovat Nonamen valmistamia. Takki Nonamen Warm Up Jacket Unisex / Wo´s (https://www.nonamesport.com/fi/tuotteet/hiihto/warm-up-jacket-unisex) ja housut Softshell Pants unisex (https://www.nonamesport.com/fi/tuotteet/hiihto/softshell-pants-unisex) tai Pro Softshell Pants unisex (https://www.nonamesport.com/fi/tuotteet/hiihto/pro-softshell-pants-unisex).  Housuissa kokopitkä vetoketju pukemisen helpottamiseksi.  Muutamia asuja on vielä jäljellä. Jos olet kiinnostunut asusta, ilmoita kiinnostuksestasi sähköpostilla osoitteeseen juha.airaksinen@vaala.net tai puh. 0440-855951.