Jäsenkirje 2020

30.1.2020

JÄSENKIRJE 2020

Urheiluseura Vaalan Karhu ry:n toiminta tapahtuu vuonna 2020 seuraavien jaostoissa: suunnistus, hiihto, yleisurheilu- ja kuntoliikunta, lentopallo ja bingo.

Toimintaa on keskiviikkoisin keväästä syksyyn järjestettävät viikottaiset suunnistuksen Vaala-rastit, talviset hopeasompahiihdot sarjahiihtoina nuorille hiihtäjille 4 vuotiasta alkaen, nappulakilpailut, yleisurheilukoulu ja siihen liittyvät kilpailut ja sisäliikunnan osalta mm. lentopallon ja sulkapallon salivuorot. Seuran salivuorot ovat maksuttomia.

Vaalan Karhu järjestää kaikenikäisille tarkoitetun bingon joka sunnuntai talvella klo 17 ja kesällä klo 18 Urheilutalolla. Marraskuussa ja joulukuussa bingo pelataan kinkkubingona. Vuonna 2020 jäsenet saavat pelata bingoa jäsenmaksuaan vastaavalla summalla.

Vuoden aikana järjestetään lisäksi erilaisia kilpailuja ja tapahtumia ja osalllistutaan myös muiden järjestämiin tapahtumiin. Seuran toiminta rahoitetaan omalla varainhankinnalla (mm. varainhankinta-aktiviteeteilla ja bingotoiminnalla) ja mahdollisilla kohdeavustuksilla, eri tapahtumiin saatavilla sponsorituilla ja jäsenmaksuilla.

Urheiluseura Vaalan Karhu ry :n jäsenmaksun suuruus vuodelle 2020 on edelleen 10 €/henkilö tai 15 €/perhe (vanhemmat ja alle 18- vuotiaat lapset). Jäsenmaksu maksetaan tilille: Kainuun OP FI45 5760 9620 0327 22

Maksutositteeseen on merkittävä maksajan nimi ja se, että kyseessä on jäsenmaksu. Myös perheenjäsenten nimet ja lasten syntymävuodet  ilmoitetaan laskua maksettaessa tiedonantoja- sarakkeessa. Uudet jäsenet ilmoittakaa myös osoitetietonne.

Vaalan Karhulla on oma seura-asu. Asua saatavissä tiettyjä kokoja heti ja tarvittaessa tilataan lisää kiinnostuneille. Puvun hinta on tällä hetkellä 103 € (67 € takki ja 37 € housut). Suunnistajilla on myös oma vastaavan näköinen asunsa.

VAALAN KARHU ry:n toiminnasta vastaavat vuonna 2020 seuraavat toimihenkilöt:

puheenjohtaja                                          Juha Airaksinen

sihteeri                                                      Raija Müller